Nebraňme našim dětem využívat moderní technologie. Naučme je využívat je konstruktivně.
Co přinese dotykový LCD displej vaší škole:
- Zapojení studentů do výuky technologií, která je jim důvěrně známá, ale kterou neumí využívat konstruktivně
- Neustálý online přístup k informacím (ani učitel nemusí vědět vše, ale může studenty učit, kde informace shánět a jak s nimi pracovat)
- LCD displej se stane moderním a reprezentativním prvkem každé školy (možno na ní prezentovat rodičům při Dnech otevřených dveří atd.)
- Lepší komunikaci mezi žáky a učiteli (žáky výuka více baví)
- Snazší příprava vyučovacích hodin pro učitele (možnost používání výukových software)
- Displeje reagují na 32 dotyků současně (může na nich tedy nezávisle na sobě pracovat několik studentů vedle sebe)
- Dotykové LCD monitory jsou opatřeny dotykovou úpravou, která přináší skvělou citlivost, aniž by byly displeje od rukou studentů „upatlané“
Základním řešením jsou 65" dotykové displeje. Nejsou vybaveny pojízdným rámem, na zdi jsou tedy připevněny staticky a vhodné jsou tam, kde není potřeba zvyšovat a snižovat výšku (učitel – žák). Naši zákazníci si je proto oblíbili například do učitelských sboroven, nebo jako informační tabule na reprezentativních prostorech.
Nejprodávanějším řešením pro školy je 86" LCD displej doplněný o zvedací stojan a čtyři bílé křídla. Školy mají toto řešení rády pro jeho spojení tradice (magnetická tabule na fixu) a moderního funkčního prvku dotykového displeje v kombinaci s naprosto bezhlučným a skvěle fungujícím zvedacím systémem (pojezd s rozsahem 65 cm).
Doporučujeme vám také podívat se na naši kompletní nabídku LCD monitorů. A v případě zájmu, nejasnosti či dotazu se obrátit na nás. Rádi vám pomůžeme. Jsme vám k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 16:30 na telefonním čísle: +420 517 356 635 nebo na emailu: info@consulta.cz. A samozřejmě nás můžete (po předchozí telefonické či emailové domluvě) navštívit osobně na adrese: Cukrovarská 519/20, Vyškov a displeje si sami prohlédnout a vyzkoušet. Věříme, že z nich budete nadšeni, stejně jako my.