Digitální reklama je všude kolem nás. Nastartujte své podnikání s využitím digitální reklamy ve vašem obchodě, firmě, fitness centru nebo kadeřnictví. Je to snažší než si dokážete představit a s výsledkem budete překvapeni. Vaši zákazníci získají nové informace o nabídce produktů nebo služeb. Zaměstnanci informaci o nových místech, vývoji, firmeních aktivitách apod. Vše co potřebujete je kvalitní a výkonný software pro správu a distribuci digitálního obsahu a zobrazovací nástroj, tedy displej.
Digital signage není jen technologií, je to klíč k budoucnosti úspěchu vašeho podnikání. Oživte své prostory, komunikujte efektivněji a udělejte dojem na své zákazníky. Získejte náskok ve vizuálním marketingu s naším Digitálním Signage softwarem - inovací, která mění pravidla hry.
Díky informačním LCD displejům umístěným v různých klíčových částech obchodu, firmy nebo výrobní haly můžete snadno, a rychle zobrazovat důležité informace pro všechny. Jedná se vlastně o digitální nástěnky, které mají tu výhodu, že na jednom místě zobrazujete informací, kolik potřebujete, jsou aktuální a nemusíte obíhat celou školu, abyste provedli změnu.
Správa kompletního obsahu probíhá snadno přes webové rozhraní aplikace, která je umístěná v tzv. cloudu. Máte tedy možnost k ní přistupovat ze školy, z domu nebo i z dovolené. Můžete tak předem připravit obsah, který se má zobrazovat nebo ho upravit podle potřeby během dne. Jediné co potřebujete je webový prohlížeč, který tak důvěrně znáte. Nemusíte tedy vůbec nic instalovat. Tak snadné to je.
Prostředí pro správu zobrazování informací obsahuje také skvělý a přehledný editor obsahu. Máte tak veškerou kreativitu ve svých rukách. Obsahuje velké množství předem připravených šablon z různých tematických oblastí k okamžitému použití a tak první kroky budou o to jednodušší. Můžete vkládat různé obrázky, videa, texty, webové stránky, online obsah, apod. K dispozici je řada widgetů na počasí, RSS zprávy apod.
Podporované jsou desítky různých formáty souborů včetně dokumentů z Office, PDF apod. Příprava obsahu je opravdu snadná a zábavná. K přípravě obsahu nepotřebujete speciální drahé grafické programy, vše zvládnete přímo v editoru.
Obsah si můžete připravit předem a načasovat, aby se začal přehrávat v konkrétní den a konkrétní čas a až informace není aktuální, tak zase sama zmizí. Nestane se tedy, že budete zobrazovat informace o dva dny staré akci nebo jídelníček na minulý týden. Displeje mohou zobrazovat jiné informace ráno, jiné před polednem a jiné večer. Zkrátka si můžete obsah a načasování jednotlivých informací sami připravit a zobrazovat podle potřeby. V editoru se připraví grafický obsah, ten se vloží do tzv. playlistu a ten následně načasujete v kalendáři.
Pokud máte více displejů může každý zobrazovat vlastní obsah nebo může být část obsahu společná pro všechny displeje a část jen pro konkrétní patro, oddělení, budovu nebo výrobní úsek. Obrazovku displeje lze rozdělit na různé části a v nich se pak zobrazuje obsah, který určíte. Díky analitice a záznamu jaký obsah se kdy a kde přehrává máte dokonalý přehled. Můžete tak snadno nabízet reklamní prostor vašim dodavatelům a reportovat jak často a kdy se reklama přehrává.
Zde je výčet těch nejdůležitějších: .jpg .jpeg .jfif .gif .webp .tif .svg .eps .ai .mp4 .m4v .3g2 .3gp .3gpp .avi .dv .flv .m2ts .mkv .mov .mpeg .mpg .mts .mxf .ogg .swf .vob .webm .wmv .ppt .pptx .key .odp .pdf .doc .docx .pages .odt .xls .xlsx .numbers .ods a řada dalších. Zobrazovat je možné také soubory uložené na vašem google drive nebo přímo odkazem na webovou stránku.
Pro vytvoření a distribuci obsahu potřebujete také zobrazovací zařízení tedy displej (lze použít i projektor). Ten musí být doplněný o počítač, na kterém lze spustit aplikaci, která připravený obsah v námi určenou dobu zobrazí. Využít můžete ty s Windows, Mac OS, Linux, Android nebo Chrome, ale oblíbené je také velmi rozšířené Raspberry. Dále tento SW podporují i přímo samotné displeje od různých světových značek, například Legamaster, Samsung, LG, SONY apod. Počet podporovaných zařízení se stále zvyšuje a tak ani pro Vás nebude problém najít vhodné řešení. Klasické televize, které jsou určené do domácnosti na tento provoz nejsou určené a samotní výrobci je nedoporučují. Jsou levnější než průmyslové displeje, ale takový náročný provoz jako je 16 hodin denně nezvládnou.