Úvod Blog Mobilní číšník – užitečný pomocník pro restaurace i zahrádky

Mobilní číšník – užitečný pomocník pro restaurace i zahrádky

Vaše restaurace či její zahrádka je plná, hosté se dobře baví a objednávky utěšeně narůstají. Tak nějak vypadá idylka každého majitele. Pro obsluhu to však při placení znamená cestu k hostovi, zpět k pokladně a opět ke stolu s  účtenkou. Stejně tak při objednávkách je nezbytná cesta k pokladně. „Na place“ to však může fungovat mnohem rychleji a efektivněji - stačí si pořídit mobilního číšníka !

O co se jedná?

Kompletní sada mobilního číšníka se skládá z odolného mobilního zařízení s operačním systémem Android s  příslušným softwarem a přenosné tiskárny. Jednotlivé části lze pořídit samostatně či v kompletní sadě. Pozornost je třeba věnovat výdrži baterie zařízení a jeho celkové odolnosti . Specifické použití totiž vyžaduje zvýšenou odolnost proti prachu, vodě i  mechanickému poškození. Součástí balení jsou proto většinou i ochranná pouzdra nebo pásky na připnutí. I lehké, mobilní tiskárny pak na jedno nabití zvládají i více než osmihodinovou směnu .

Co všechno mobilní číšník umí?

Jak funguje mobilní číšník v pokladním systému EET

Systémy mobilního číšníka jsou navrženy tak, aby umožnily snadnou a  efektivní obsluhu zákazníků přímo u stolu. Obsluha může skrze ně objednávat i stornovat, tisknout účty či přidávat slevy atd . Účty lze přenášet, dělit i slučovat. Orientace v systému je snadná, pro ještě větší přehlednost a rychlost lze vytvářet seznamy stolů dle místností, přidávat účty konkrétních zákazníků apod. Samozřejmostí bývá přesměrování tisku a také možnost přepínání mezi jednotlivými DIČ stejně jako provádění závěrky.

Pro každou restauraci bude mobilní číšník užitečnou a vítanou pomocí. Rychlejší a efektivnější obsluha, která má na zákazníky více času se projeví i na jejich větší spokojenosti a do restaurace se tak budou jistě rádi vracet. Vyberte si z naší nabídky ideální řešení pro vaše podnikání.

Consulta Bürotechnik s.r.o.

Cukrovarská 519/20
68201 Vyškov

Tel.: +420 517 356 635
Email: info@consulta.cz

IČ: 25327101
DIČ: CZ25327101

Bankovní spojení: 153171249/0300

RSSRSS

Novinky

Nově pro Vás zavádíme možnost online platby

21. srpen 2019
Abychom Vám usnadnili nákup v našem eshopu a urychlili proces platby, nově jsme zavedli možnost online platby prostřednictvím Vaší banky. Možnost klasické platby kartou bude aktivována během následujícíh 14 dnů. Věříme, že budete s touto službou spokojeni.

Pokladní certifikát pro EET - blíží se výměna

1. červenec 2019
Blíží se období, kdy může končit platnost některých pokladních certifikátů, které používáte pro evidenci tržeb. Vydané pokladní certifikáty mají platnost 3 roky.

3 a 4 fáze EET- Novela zákona o evidenci tržeb míří do Senátu

10. červen 2019
Poslanecká sněmovna poslala do Senátu návrh novely zákona o evidenci tržeb. Návrh upravuje náběh 3. a 4. fáze evidence tržeb, přináší nejmenším podnikatelům možnost evidovat své tržby ve zvláštním papírovém režimu a významným způsobem snižuje DPH na vodné, stočné a stravovací i odborné služby.

Archiv novinek