Digitální reklama v obchodě, restauraci nebo ve firmě | Consulta
517 356 635(Po-Pá, 8:00-16:30 hod.)
517 356 635(Po-Pá, 8:00-16:30 hod.)
Přihlášení
Porovnat
0

Oblíbené produkty:

0
  • Nemáte žádné oblíbené produkty.

Menu

Digitální reklama v obchodě, restauraci nebo ve firmě

Digitální reklama v obchodě, restauraci nebo ve firmě

Na displeji se pořád něco děje

Nezaměstnávejte jejich ruce, dostaňte se jim rovnou do hlavy. Chcete-li, aby si zákazníci všimli vaší nabídky a komunikovali s vámi, místo papírového letáku je lákejte na svou nabídku na LCD displeji. S prázdnou jistě neodejdou.

Zatímco starší generace preferuje letáčky a brožury, které si lze odnést a prostudovat doma, vy si raději najdete vše, co vás zajímá, na internetu. A dnešní děti, budoucí koupěchtiví zákazníci?Než louskat řádky písmen, raději se kouknou na video.

Digitální reklamní displeje do obchodu, fastfoodu nebo bistra

Posun od písmenek k pohyblivým obrázkům a od papíru k technologiím, jež oslovují lidské smysly, je evidentní. Byl by hřích nevyužít tohoto trendu v marketingu, už proto, že poutači typu plakátu či billboardu věnuje potenciální klient pozornost maximálně jednu a půl sekundy, zatímco pohyblivá a vizuálně vděčná plocha ho zaujme na až desetkrát delší dobu.

Více klientů, prestiže a zábavy

Digitální LCD displej tedy přesně splňuje parametry nejšikovnějšího reklamního nosiče (přestože je paradoxně založený na principu, vycházejícímu z víc než sto let starého objevu).

Nejenže přitahuje zákazníky a zvyšuje prodej, ale také podporuje moderní image firemní provozovny a zvyšuje prestiž značky,“ říká Vlastik ze společnosti Consulta.

Což je velmi důležité, protože zákazníci citlivě (byť třebas podprahově) vnímají obchodníky, orientované na budoucnost. Vždyť proč by si pořizovali psací stroj, když mohou mít počítač?

Do každého butiku digitální reklama na displeji

Zároveň platí, že lidé pořád rádi nakupují v kamenných obchodech, kde si mohou zboží vyzkoušet a osahat. Když už si ale takhle vyrazí ven, mají vyšší nároky. Nechtějí jen rychle vybrat, zaplatit a odejít, chtějí si nákup užít a bavit se. A digitální technologie bavit umí.

Zákazníci sledují displej, on sleduje je

LCD displeje se již stačily osvědčit v letištních halách, v recepcích administrativních budov i v čekárnách u doktora (případně v lékárnách), kde se lidé nudí, jsou nervózní a přivítají jakékoliv zpestření. A ke spokojenosti provozovatelů i inzerentů displeje dobře fungují také v nákupních centrech, restauracích, barech i kavárnách a ve sportovních zařízeních. Našly si své místo i v nekomerční sféře: tak třeba stará dobrá obecní vývěska už není, co bývala. Nevzhlednou nástěnku s vybledlými fotkami vystřídala digitální úřední deska, což je úplně jiná liga.

Digitální reklama na displeji v baru nebo restauraci

Na druhou stranu řada obchodníků a poskytovatelů služeb s pořízením LCD displejů stále váhá (případně naplno nevyužívá všechny nabízené funkce). Pokud patříte mezi ně, je to škoda, protože se tím zříkáte řady výhod:

  • ušetříte na pořizovacích i provozních nákladech;

Investice, která se vyplatí - digitální signage displejePořizovací náklady jsou v porovnání s investicemi do tištěné reklamy vyšší, ale v dlouhodobém horizontu se vám investice do LCD displeje spolehlivě vrátí.

Zbavíte se rovněž plateb za distribuci reklamních novin či letáků a nebudete se muset starat o instalaci a odstranění plakátů a billboardů. Platíte pouze za podporu, údržbu a tvorbu obsahu na displeji.

  • neplatíte žádné poplatky;

LCD displej vysílá videa, klipy, filmečky a obrázky, ale pořád je to displej, ne televize. Čili žádné televizní poplatky!

  • vždy ostrý obraz a dobrý zvuk;

Lákavé nabídky, které zákazníky ohromí

Už žádné rozmazané barvy, mizerný papír, zohýbané rohy. Kvalitní displeje, jaké nabízí třeba značky Samsung nebo Benq, mají skvělý obraz a čistý zvuk, tudíž zprostředkují reklamní sdělení zákazníkům v té nejlepší kvalitě.

  • síť displejů spravujete z jednoho místa;

Máte-li po republice víc prodejních míst, není snadné zařídit, aby objednané tištěné materiály dorazily všude včas. U digitálních nosičů je to snazší. Provoz LCD displejů propojených do jedné sítě koordinujete z jediného počítače. Jedním tlačítkem aktualizujete obsah a provádíte jakékoliv další změny, jako je nastavení programu podle denní doby, zobrazení více informací či spotů na jednom nosiči apod.

  • lépe poznáte své zákazníky;

LCD displeje vám mohou pomoci získat marketingové údaje o klientech, protože s pomocí implantovaných analytických nástrojů dokážou sledovat jejich chování, nákupní zvyklosti a preference. Vy pak s pomocí získaných dat můžete vytvořit dokonale zacílenou marketingovou kampaň.

  • můžete displej pronajímat jako reklamní plochu.

Jestli z jakýchkoliv důvodů LCD displej právě nevyužíváte, pronajměte reklamní prostor za někomu jinému. Vyděláte na tom.

Dejte si záležet na obsahu

Klienty samozřejmě stěží okouzlíte pouhou přítomností technologické hračky bez smysluplného obsahu. Čím získáte jejich žádoucí pozornost? Nezávisle na tom, v jaké oblasti podnikáte, můžete svou klientelu na LCD displeji informovat o aktuální nabídce, žhavých novinkách nebo výhodných slevových akcích.

„Jakou formu zvolit? Zapomeňte na tištěné propagační materiály. Co je možné v tisku, v případě digitálního obsahu nefunguje. Nepřežeňte to s informacemi, raději využijte v komunikaci výhod obrazu a zvuku,“ radí Vlastik.

Zapojte do tvorby videí veškerou svou invenci. Nevytvářejte obsah pro obsah, snažte se dát zákazníkům něco, co opravdu potřebují a přiměje je to ke koupi. Jestli prodáváte deštníky, nabídněte jim předpověď počasí. V restauraci či baru zobrazte na displeji jídelní lístek, který obsluha podle potřeby snadno aktualizuje. Další možnou inspiraci pak nabízí japonská značka Uniqlo která integrovala LCD displeje do zrcadel, aby nakupující i bez zkoušení viděli, jak budou v oblečení vypadat.

Správné umístění displeje s reklamou je základ úspěchu

A pozor na správné umístění displeje. Měl být na takovém místě a v takové výšce, aby ho zákazníci neměli šanci přehlédnout.