Digitální informační a reklamní LCD displeje BenQ | Consulta
517 356 635(Po-Pá, 8:00-16:30 hod.)
517 356 635(Po-Pá, 8:00-16:30 hod.)
Přihlášení
Porovnat
0

Oblíbené produkty:

0
  • Nemáte žádné oblíbené produkty.

Menu

Filtrování

Cena

Poradíme Vám

Aby jste se lépe vyznali v naší nabídce, připravujeme pro Vás užitečné rady.

Hledáte odpověď na otázky týkající se tabulí, dotykových displejů, pokladen nebo platebních terminálů? Chcete poradit v oblasti služeb nebo prezentační techniky? Zeptejte se nás!

Zobrazit poradnu

Digitální informační a reklamní displeje

Informační nebo reklamní displeje jsou celosvětově označované jako Digital signage. Jsou to displeje, které ve věřejných prostorách zobrazují informace pro návštěvníky, zákazníky nebo zaměstnance.

Většinou se s nimi potkáte v obchodních centrech, restauracích, barech, fastfoodech, ve firmách, prostě všude tam, kde je hodně lidí a je potřeba je motivovat k nákupu zboží nebo jim něco důležitého sdělit.

Výhodou je vysoká efektivita při využití jednoho prostoru pro neomezený počet různých informací a vzdálená správa obsahu. Podívejte se na naše video, kde je vše popsané.

Řazení: Výchozí Od nejlevnějšího Od nejdražšího Podle názvu

Informace se na displejích zobrazují tak jak potřebujete. Můžeme si udělat denní, týdenní nebo měsíční plán a zobrazovat tak správné informace těm správným zákazníkům.

Klasickým příkladem může být taková restaurace, kde se ráno zobrazuje snídaňové menu, v poledne nabídka obědů a večer bude na displeji fotbal pro skalní fanoušky. Během toho se jim bude nabízet něco k zakousnutí nebo dobré pití a tím se zvýší prodej.

Není to televize, ta má své místo u Vás obýváku. Na digitální reklamu potřebujete profesionální displeje, které můžete "krmit" obsahem vzdáleně i z dovolené u moře, jsou dělané na každodenní trvalý provoz a spolu s nimi dostanete SW pro snadné a rychlé vytváření vlastních reklamních spotů s již připravenými šablonami.

Mohlo by Vás zajímat

Jak udělat přednášku zajímavou?
3.4.2023 Kalenda Michal LCD displeje

Jak udělat přednášku zajímavou?

Zapomeňte na sebe a myslete na publikum. Základní rada je, že přednáška nemá být prezentace vás samotných, ale vy máte být prostředníkem mezi novou vědomostí, dovedností či kompetencí a publikem. Myslete
Číst více