Záruční a pozáruční servisní služby

Záruka a servis

Samozřejmostí je pro nás spokojený zákazník a proto věnujeme zvýšenou pozornost kvalitě našich služeb. Proto i servisní zásahy i záruční a pozáruční servis jsou jednou z klíčových služeb, které poskytujeme našim zákazníkům.

Pro naše dealery pořádáme pravidelné školení týkající se instalalcí a servisu námi prodávaných zařízení tak, aby byli schopni okamžitě a efektivně reagovat na potřeby jejich zákazníků.

Záruční a pozáruční servis po celé ČR zajišťujeme prostřednictvím našich smluvních partnerů a dealerů. Vaše nejbližší servisní nebo poradenské centrum naleznete zde >>> Prodejní a servisní síť <<<

Consulta Bürotechnik s.r.o.

Cukrovarská 519/20
68201 Vyškov

Tel.: +420 517 356 635
Email: info@consulta.cz

IČ: 25327101
DIČ: CZ25327101

Bankovní spojení: 153171249/0300

RSSRSS

Novinky

Nově pro Vás zavádíme možnost online platby

21. srpen 2019
Abychom Vám usnadnili nákup v našem eshopu a urychlili proces platby, nově jsme zavedli možnost online platby prostřednictvím Vaší banky. Možnost klasické platby kartou bude aktivována během následujícíh 14 dnů. Věříme, že budete s touto službou spokojeni.

Pokladní certifikát pro EET - blíží se výměna

1. červenec 2019
Blíží se období, kdy může končit platnost některých pokladních certifikátů, které používáte pro evidenci tržeb. Vydané pokladní certifikáty mají platnost 3 roky.

3 a 4 fáze EET- Novela zákona o evidenci tržeb míří do Senátu

10. červen 2019
Poslanecká sněmovna poslala do Senátu návrh novely zákona o evidenci tržeb. Návrh upravuje náběh 3. a 4. fáze evidence tržeb, přináší nejmenším podnikatelům možnost evidovat své tržby ve zvláštním papírovém režimu a významným způsobem snižuje DPH na vodné, stočné a stravovací i odborné služby.

Archiv novinek