Úvod Blog Vyvěšování a zavěšování – jak na to chytře?

Vyvěšování a zavěšování – jak na to chytře?

Prostory kanceláří mají s našimi byty a domy společné to, že nám časem začnou být malé. Prostoru zkrátka není nikdy dost a často je třeba ho hledat kde se dá, třeba na stěnách. Právě tam je naštěstí většinou místa dostatek, alespoň pro projekční plátna, nástěnky, tabule klasické i chytré, interaktivní monitory a další podobné vybavení užitečné pro každé pracoviště a pracovní kolektiv. Co všechno lze zavěsit na zeď a jak to kancelářím a dalším pracovním místnostem pomůže?

Klasika v podobě nástěnek a tabulí

Stěna je přirozeným prostorem pro nástěnky a tabule všech typů, velikostí i tvarů. Mohou být využity pro vystavení důležitých informací, projektových plánů a v prostorách, kde se pohybuje i veřejnost potom k prezentaci propagačních materiálů apod. Současně je lze použít pro podporu prezentací při pracovních schůzích nebo při výměně nápadů a idejí, plánování budoucích projektů a dalších běžných činnostech firemního života. Není proto překvapením, že nástěnku či tabuli nalezneme na každé chodbě, ve společných prostorách i kancelářích všech firem, institucí či škol. Bez nich si lze tato pracoviště představit jen velmi těžko.

V moderním stylu

Nejen promítací plátna coby nezbytný doplněk dataprojektoru ale i další moderní prostředky v podobě interaktivních obrazovek či tzv. chytrých tabulí nabízí široké možnosti využitelné při prezentování, výuce i plánování. Jejich výhodou je právě variabilita a možnost využití všech audiovizuálních prvků. Interaktivní monitory potom lze skládat do podoby tzv. interaktivní zdi. Ve vstupních prostorách mohou zase monitory plnit funkci plochy pro propagaci či informování zákazníků a nezřídka kdy i designového prvku. Primární volbou pro umístění všech těchto zařízení je právě zeď. Díky tomu nezabírají místo a jsou snadno viditelné a přístupné.

Consulta Bürotechnik s.r.o.

Cukrovarská 519/20
68201 Vyškov

Tel.: +420 517 356 635
Email: info@consulta.cz

IČ: 25327101
DIČ: CZ25327101

Bankovní spojení: 153171249/0300

RSSRSS

Novinky

Nově pro Vás zavádíme možnost online platby

21. srpen 2019
Abychom Vám usnadnili nákup v našem eshopu a urychlili proces platby, nově jsme zavedli možnost online platby prostřednictvím Vaší banky. Možnost klasické platby kartou bude aktivována během následujícíh 14 dnů. Věříme, že budete s touto službou spokojeni.

Pokladní certifikát pro EET - blíží se výměna

1. červenec 2019
Blíží se období, kdy může končit platnost některých pokladních certifikátů, které používáte pro evidenci tržeb. Vydané pokladní certifikáty mají platnost 3 roky.

3 a 4 fáze EET- Novela zákona o evidenci tržeb míří do Senátu

10. červen 2019
Poslanecká sněmovna poslala do Senátu návrh novely zákona o evidenci tržeb. Návrh upravuje náběh 3. a 4. fáze evidence tržeb, přináší nejmenším podnikatelům možnost evidovat své tržby ve zvláštním papírovém režimu a významným způsobem snižuje DPH na vodné, stočné a stravovací i odborné služby.

Archiv novinek