Úvod Technická podpora pro divizi registračních pokladen Pravidla pro záruční a pozáruční opravy

Pravidla pro záruční a pozáruční opravy

RMA formulář

Součástí každé opravy MUSÍ být vyplněný RMA formulář. V horní části formuláře je třeba vyplnit kontaktní údaje na osobu, která dotčenou opravu řeší, především pak kontaktní email a telefon. Ve spodní části, kde se vyplňují údaje o jednotlivých dílech, je důležité správně identifikovat reklamovaný díl a zapsat sériové číslo pokladny a číslo pořizovacího dokladu. Nezapomeňte také do kolonky Poznámka uvést seznam příslušenství (např. napájecí adaptér, EET box, ...). Důležité je také správně popsat závadu, abyste zamezili zbytečným prodlevám. RMA formulář zašlete vždy také na email servis@consulta.cz.


Zaslat celou pokladnu nebo jen díl?

Rozhodnutí, zda na opravu zašlete celou pokladnu nebo jen díl, je na Vás.

  • Reklamace samotného dílu je rychlejší, a navíc máte možnost si náhradní díl vyžádat dopředu. Opravu můžete provést na počkání na místě a zákazník nemusí řešit, jak evidovat tržby zatím co by byla pokladna na opravě.
  • Pokud zašlete na opravu celou pokladnu, počítejte s delším časovým intervalem na vyřízení. Většina oprav je vyřízena do 2 - 3 týdnů

Kontrolní výtisk

Při reklamaci samostatného dílu vyžadujeme protokol z pokladny před opravou a po opravě. Ty získáte tak, že pokladnu přepnete do režimu "P", zadáte na klávesnici "305" a potvrdíte klávesou "PLU / Type". V případě, že pokladnu nelze zapnout, vytiskněte protokol pouze po provedení opravy. Protokoly zašlete emailem na adresu servis@consulta.cz nebo společně s vrácenými náhradními díly.


Balík

Pokladnu nebo samostatný náhradní díl je třeba vždy důkladně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. Pokud má oprava již přiděleno číslo RMA (např. R190127/03), označte zásilku viditelně tímto číslem (čísly). Do zásilky VŽDY přibalte RMA protokol.  


Adresa

Consulta Bürotechnik s.r.o.
servis pokladen
Cukrovarská 519/20
68201 Vyškov - Město
Tel.: 517 356 635
Email: servis@consulta.cz

V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat naše servisní oddělení.

Consulta Bürotechnik s.r.o.

Cukrovarská 519/20
68201 Vyškov

Tel.: +420 517 356 635
Email: obchod@consulta.cz

IČ: 25327101
DIČ: CZ25327101

Bankovní spojení: 153171249/0300

RSSRSS

Novinky

✅MÁME OTEVŘENO✅

22. říjen 2020
✅MÁME OTEVŘENO✅ stále si na našem e-shopu můžete vybírat z široké nabídky sortimentu. Vše vám ihned zabalíme a pošleme do pohodlí vašeho domova. Pokud byste potřebovali něco okamžitě, můžete využít naše výdejní místo na ulici Cukrovarská 519/20, Vyškov. Oblíbeným sortimentem našich zákazníků jsou momentálně dezinfekce, pomůcky pro distanční výuku (samodržící nástěnky, tabule) ale také milé drobnosti pro zlepšení nálady, jako jsou svíčky, bytové vůně a ultrazvukové hydrodifuzéry. Přejeme vám klidné dny ve zdraví. 

Změna šifrován EET

12. říjen 2020
Ukončení podpory TLS 1.1 se netýká pokladen a pokladních systémů Conto a Qurion. 

3 tipy pro zpříjemnění podzimu

5. říjen 2020
Letošní podzim je v mnohém jiný. Doléhá k nám spousta negativních zpráv a lidé už z toho začínají být unaveni. Připravili jsme pro vás proto 3 čistě pozitivní a milé tipy, jak si zpříjemnit podzim ve vaší domácnosti. 

Archiv novinek