Úvod Blog Jak udělat interaktivní zeď v kanceláři pomocí displejů?

Jak udělat interaktivní zeď v kanceláři pomocí displejů?

Interaktivní displej lze zjednodušeně popsat jako velký tablet. Nabízí množství funkcí, které naleznou skvělé uplatnění v učebnách, konferenčních a zasedacích místnostech i v mnohých kancelářích. Interaktivní displej má při správném použití potenciál výuku, prezentaci či pracovní schůzku významně obohatit a zefektivnit a není proto divu, že jeho pořízení realizuje či zvažuje stále více firem a institucí. V nejedné kanceláři již tyto displeje vytváří dokonce interaktivní zeď. K čemu slouží a jak jí správně používat?

Kancelář efektní i efektivní

Kanceláře jsou místem častých pracovních schůzek, diskusí nad problémy i plánování práce na projektech a dalších činností. Všechny z nich lze významně zefektivnit, pokud budou mít účastníci těchto schůzek k dispozici moderní zařízení, prostřednictvím kterého budou mít k dispozici veškeré potřebné informace i prostor pro vizuální představení svých myšlenek a idejí.

Interaktivní displeje navíc díky mnoha dostupným velikostem a rozličnému designu jednotlivých modelů skvěle zapadnou do každé kanceláře a mohou ji významně obohatit. Jejich hlavní síla ale tkví ve funkčnosti, především pak ve chvíli, kdy je několik displejů zkombinováno do podoby interaktivní zdi.

Interaktivní zeď a její význam

Několik interaktivních displejů poskládaných do podoby z digitální di násobí možnosti jednoho jediného displeje. Toto uspořádání umožňuje zobrazení různých podkladů současně, porovnání různých zpracování téhož problému nebo současné zobrazení navzájem se doplňujících informací. Je tak usnadněno zpracovávání informací a jejich efektivní využívání. Při každé pracovní projektové či plánovací schůzce se tak šetří čas a její účastníci mnohem lépe vstřebávají získané informace. Interaktivní zeď složená z jednotlivých displejů je synonymem pro moderní, efektivně fungující kancelář.

 

Více užitečných a moderních doplňků do kanceláří naleznete na consulta.cz.

Consulta Bürotechnik s.r.o.

Cukrovarská 519/20
68201 Vyškov

Tel.: +420 517 356 635
Email: info@consulta.cz

IČ: 25327101
DIČ: CZ25327101

Bankovní spojení: 153171249/0300

RSSRSS

Novinky

Nově pro Vás zavádíme možnost online platby

21. srpen 2019
Abychom Vám usnadnili nákup v našem eshopu a urychlili proces platby, nově jsme zavedli možnost online platby prostřednictvím Vaší banky. Možnost klasické platby kartou bude aktivována během následujícíh 14 dnů. Věříme, že budete s touto službou spokojeni.

Pokladní certifikát pro EET - blíží se výměna

1. červenec 2019
Blíží se období, kdy může končit platnost některých pokladních certifikátů, které používáte pro evidenci tržeb. Vydané pokladní certifikáty mají platnost 3 roky.

3 a 4 fáze EET- Novela zákona o evidenci tržeb míří do Senátu

10. červen 2019
Poslanecká sněmovna poslala do Senátu návrh novely zákona o evidenci tržeb. Návrh upravuje náběh 3. a 4. fáze evidence tržeb, přináší nejmenším podnikatelům možnost evidovat své tržby ve zvláštním papírovém režimu a významným způsobem snižuje DPH na vodné, stočné a stravovací i odborné služby.

Archiv novinek