Úvod Prohlášení o EET

Prohlášení o EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Kdo je povinen zveřejnit prohlášení o EET? 

Jste obchodník zapojený do systému elektronické evidence tržeb (EET)? Pak se vás týká povinné informační oznámení o EET.


Vzor textu o prohlášení

Ze zákona musí být oznámení viditelné a dobře čitelné. Neschovávejte ho tedy za fíkus, ani na něj nenechávejte sedat prach. Jestli si s oznámením vyhrajete a necháte si ho vytesat do mramoru, nebo vytisknete na papír a přilepíte žvýkačkou na pult – to už je na vaší kreativitě. Každopádně si ale na oznámení zkopírujte tento text:


„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“


Pokud evidujete ve zjednodušeném off-line režimu, týká se vás tato verze textu:


“Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.”


Nechce se Vám žádné prohlášení tvořit? Nevadí, můžete si ho od nás stáhnout ve formátu PDF jak pro online tak pro offline režim.


A jinak máte štěstí, že “jdeme zrovna kolem”. Říkají o nás, že jsme odborníci. Pokladny prodáváme už 22 let. Vyrábíme i vlastní software Conto. A přesně víme, kdy zvolit jakou pokladnu. Aby splňovala vše, co od ní potřebujete, snadno se ovládala (vámi i vašim personálem) a byla za dobrou cenu.



Když si nebudete vědět rady, zavolejte +420 517 356 635 nebo napište info@consulta.cz. Poradíme vám a můžete se i přijít podívat a vyzkoušet pokladny naživo.


TIP: Nejste si jistí, jestli se vás EET týká, nebo ne? Nebo, zeptáme se jinak. Jste řemeslník nebo se věnujete výrobní činnosti? Tak to doporučujeme podívat se ještě na článek o 3 a 4 vlně EET.


A co říci závěrem? No přeci že oznamujeme zákazníkům našim, že: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“


Consulta Bürotechnik s.r.o.

Cukrovarská 519/20
68201 Vyškov

Tel.: +420 517 356 635
Email: info@consulta.cz

IČ: 25327101
DIČ: CZ25327101

Bankovní spojení: 153171249/0300

RSSRSS

Novinky

MADISON DAYS v Brně s podporou Consulty

13. květen 2019
Protože sami jsme sportovci, rozhodli jsme se sponzorským darem podpořit mládežnický sport.

Nabídka zaměstnání

20. březen 2019
Hledáme všestranného a zručného kolegu na pozici INSTALAČNÍ A SERVISNÍ TECHNIK, který by se po zaškolení stal posilou týmu, který realizuje servis a instalace našich produktů klientům (zejména audiovizuální techniky).

Archiv novinek