Úvodní informace
Společnost CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. zpracovává osobní údaje dodavatelů zboží a služeb, kteří jsou fyzickými osobami podnikateli (dále jen „Dodavatelé"), na základě a v souladu s dotčenými právními předpisy, zejména s
nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále také jen „ Nařízení"),
a to za stanovenými účely, jakož i způsoby a prostředky zpracování, které vždy odpovídají příslušnému právnímu titulu ve smyslu článku 6 Nařízení.
Tato Informace o zpracování osobních údajů Dodavatelů obsahuje jednak transparentní informace ve smyslu ustanovení článků 13 a 14 Nařízení, jakož i poučení o právech subjektů údajů ve smyslu ustanovení článků 15 až 22 Nařízení.
Správce osobních údajů
Společnost CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o., se sídlem Cukrovarská 519/20, Vyškov-Město, 682 01 Vyškov, IČO: 253 27 101, vystupuje ve vztahu k osobním údajům Dodavatelů v právním postavení správce osobních údajů (dále také jen „ Správce").
Správce nese odpovědnost za zpracování osobních údajů Dodavatelů a jiných skupin subjektů údajů a v tomto směru přijal interní organizační, technická a další opatření k zabezpečení a ochraně zpracovávaných osobních údajů, která jsou upravena ve Směrnici o zpracování a ochraně osobních údajů u společnosti CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. (dále jen „ Směrnice").
Dodavatelé mají právo se na společnost CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. jakožto Správce obracet se všemi dotazy týkajícími se zpracování a ochrany osobních údajů a uplatňovat u Správce svá práva subjektů údajů, a to:
- písemně formou dopisu/ oznámení na adresu sídla Správce: CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o., Kontaktní místo pro osobní údaje, Cukrovarská 519/20, Vyškov-Město, 682 01;
- elektronicky na e-mailovou adresu obchod@consulta.cz;
- telefonicky na tel. čísle: +420 517 356 635;
· osobně na jednatele společnosti pana Michala Kalendu.
Zpracovatelé osobních údajů
Správce ve vztahu k osobním údajům Dodavatelům smluvně nepověřil k dalšímu zpracování osobních údajů žádný jiný subjekt (zpracovatele).
Účely zpracování osobních údajů
Správce zpracovává vybrané osobní údaje Dodavatelů za následujícími účely:
- plnění obchodní smlouvy/ jednání o obchodní smlouvě;
- plnění povinností vyplývajících z daňových právních předpisů;
- ochrana majetku a bezpečnosti osob (obrazové záznamy z kamerového systému - při jednání a/nebo dodávkách zboží/ služeb).
Právní tituly zpracování osobních údajů
Právním titulem ke zpracování osobních údajů Dodavatelů ve smyslu článku 6 Nařízení ve vztahu ke shora uvedeným účelům zpracování jsou:
- plnění smlouvy;
- oprávněné zájmy správce;
- plnění právních povinností správce.
Způsoby a prostředky zpracování osobních údajů
Osobní údaje Dodavatelů jsou ze strany Správce zpracovávány těmito způsoby a prostředky:
- automatizované zpracování
Informační ERP systém: adresní a identifikační údaje dodavatelů;
Kamerové systémy;
- manuální zpracování
v listinné nebo elektronické podobě: údaje z obchodních smluv (včetně objednávek/ potvrzení objednávek), dodací listy, daňové doklady.
Kamerový systém
Kamerový systém je společností CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. jako Správcem provozován v sídle/ provozovně společnosti ve Vyškově, a to jako systém vybavený funkcí: obrazového záznamu.
Kamerový systém je tvořen 8 kamerami, které jsou vhodně umístěny ke kontrole a monitoringu parkoviště, vlastního pozemku v okolí budovy a klíčových vnitřních prostor.
Kamerový systém je Správcem provozován za následujících podmínek:
- účel zpracování: ochrana majetku a bezpečnosti osob;
- právní titul: oprávněné zájmy správce;
- bez souhlasu subjektů údajů;
- dotčené subjekty údajů: zaměstnanci, dodavatelé a zákazníci (FOP), jakož i další fyzické osoby, které se zdržují v prostorách sídla/ provozovny (návštěvy);
- kategorie osobních údajů: popisné - obrazové záznamy (obličeje, postavy);
- místo uložení záznamů: přímo v sídle/ provozovně;
- doba zpracování/ uchovávání záznamů: tři (3) dny ode dne pořízení záznamu
- technické zabezpečení systému a fyzická ochrana: vyhrazená místnost pro úložiště záznamů, záznamy technicky blokovány, omezení přístupových oprávnění.
Prostory monitorované kamerovým systémem jsou viditelně označeny Informačními tabulkami, které obsahují jednak piktogram a dále krátký informační text.
Rozsah zpracování osobních údajů
Co do rozsahuzpracování kategorií údajů Správce zpracovává následující osobní údaje Dodavatelů:
- jméno a příjmení, příp. obchodní firma, sídlo, IČO, DIČ, e-mailová adresa, telefonní číslo;
- popisné údaje - obrazové záznamy z kamerového systému.
Doba uložení osobních údajů
Doba uložení, resp. zpracování osobních údajů Dodavatelů ze strany Správce je následující:
- po dobu trvání smluvního vztahu;
- po dobu povinností vyplývajících z daňových právních předpisů/ 5 let;
- po dobu tři (3) dnů ode dne pořízení obrazového záznamu z kamerového systému.
Práva subjektů údajů
Dodavatelé jako subjekty údajů mají ve vztahu ke Správci ve smyslu článků 15 až 22 Nařízení následující právo:
- právo na přístup k osobním údajům, zejména právo žádat po Správci informaci o zpracování svých osobních údajů;
- právo na opravu osobních údajů, pokud jsou údaje vedeny nepřesně;
- právo na výmaz osobních údajů („právo být zapomenut");
- právo na omezení zpracování osobních údajů;
- právo vznést vůči Správci námitku proti zpracování osobních údajů;
- práv nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování, včetně profilování (s výjimkami).
Vedle toho má subjekt údajů právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je:
Úřad pro ochranu osobních údajů
Pplk. Sochora 27
170 00 Praha 7
E-mailová adresa: posta@uoou.cz