Vybavení pro každý typ kanceláře Consulta

Vybírejte z široké nabídky kancelářského vybavení a preznetační techniky. Pokud si nevíte rady s výběrem nebo potřebujete poradit, neváhejte nám zavolat na telefon 517 356 635. Naše produkty dobře známe a rádi Vám pomůžeme vybrat ten nejvhodnější.

V každé kanceláři najde uplatnění řada vybavení, které primárně slouží ke zlepšení komunikace, zvýšení efektivity kancelářského provozu a také uživatelského komfortu zaměstnanců. Patří sem mimo jiné:

  • elektronická zařízení (LCD displeje, interaktivní tabule, projektory a další audiovizuální technika)
  • nejrůznější typy tabulí, včetně moderačních, informačních a plánovacích
  • flipcharty
  • paravány
  • nástěnky
  • vitríny

V nabídce jsou i závěsné systémy, včetně kolejnicových zařízení, která usnadňují prezentaci informací a umožňují variabilitu třeba v zasedacích místnostech.  Při prezentacích či přednáškách najdou široké uplatnění zejména, fixy a křídy spolu s houbičkami na utírání, dále magnety, magnetické pásky a také dělící samolepící prvky či ukazovátka. I v éře počítačů se v některých kancelářích uplatní také psaní stroje, naopak pro počítače si můžeme vybrat nejrůznější softwarové vybavení.

I v oboru kancelářského vybavení je trendem respekt k ekologii. Proto si můžete vybrat i ekologické popisovače, popisovatelné fólie a štítky a další prvky. Ekologové i ti, pro něž je hlavním kritériem výběru cena, se shodnou, že bez kávy se v kanceláři přežít nedá, a proto v nabídce kancelářského vybavení Consulta najdete i kávu, šálky a prostředky na čištění kávovarů.

Nenašli jste kategorii produktů, které hledáte? Vyzkoušejte naše skvělé vyhlédávání nebo nám jednoduše zavolejte - 517 356 635. Rádi Vám poradíme ve výběru vhodných produktů.

Consulta Bürotechnik s.r.o.

Cukrovarská 519/20
68201 Vyškov

Tel.: +420 517 356 635
Email: info@consulta.cz

IČ: 25327101
DIČ: CZ25327101

Bankovní spojení: 153171249/0300

RSSRSS

Novinky

Parlament schválil start 3 a 4 fáze EET

14. září 2019
Parlament dnes schválil návrh novely zákona o evidenci tržeb. Zákon upravuje náběh 3. a 4. fáze evidence tržeb, přináší nejmenším podnikatelům možnost evidovat své tržby ve zvláštním režimu a významným způsobem snižuje DPH na vodné, stočné a stravovací i odborné služby. Zákon nyní míří k podpisu prezidentem republiky a  následně bude vyhlášen ve sbírce zákonů. Podnikatelé, kteří spadají do 3. a 4. fáze, začnou evidovat společně v jedné vlně, která bude spuštěna šest měsíců po platnosti zákona. S ohledem na dosavadní zkušenosti se zbývajícími fázemi legislativního procesu lze očekávat, že k náběhu chybějících oborů podnikání dojde 1. května, případně 1. dubna 2020. Ke stejnému datu dojde také ke snížení DPH.

Nově jsme zavedli možnost online platby

21. srpen 2019
Abychom Vám usnadnili nákup v našem eshopu a urychlili celý proces, nově jsme zavedli možnost online platby kartou VISA a MasterCard nebo ePlatbu prostřednictvím Vaší banky. Věříme, že budete s touto službou spokojeni.

Pokladní certifikát pro EET - blíží se výměna

1. červenec 2019
Blíží se období, kdy může končit platnost některých pokladních certifikátů, které používáte pro evidenci tržeb. Vydané pokladní certifikáty mají platnost 3 roky.

Archiv novinek