Úvod Poradna Dotazy k pokladnám Storno již zaúčtované položky

Storno již zaúčtované položky

08.02.2018

Dobrý den,
v obchodě využíváme Váš systém Conto 2.0.2.5 s rozšířením na EET a potřebujeme udělat storno položky - zadat mínusou položku, protože nám bylo zboží zákazníkem vráceno. Jak můžeme postupovat, kde tuto zápornou položku či storno již vydaného účtu můžeme zaevidovat? Moc děkuji !

08.02.2018:

Vážený zákazníku,

storno položky na již zaplaceném účtu se provádí pomocí funkce refundace. Funguje to tak, že použijete tlačítko s funkcí refundace a následně namarkujete položku kterou chcete refundovat stejně jako v případě prodeje. Rozdíl je v tom, že položka se na účet namarkuje se zápornou cenou a ve chvíli kdy dáte účet zaplatit, tak se vytiskne účtenka se zápornou cenou, příslušná částka se odečte v závěrce a na portál EET se odešle taktéž záporná účtenka.

Pokud funkci refundace nemáte v systému Conto nastavenou, obraťte se na svého dodavatele a požádejte ho o její nastavení.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

RSSRSS

Novinky

Beznadějně vyprodané vizualizéry máme opět SKLADEM

6. duben 2021
Pro distanční výuku se ve školství nejvíce osvědčily vizualizéry. Proč jsou lepší než běžná webkamera?

Nabídka přestavby na klíč

19. březen 2021
Školy a třídy jsou prázdné. Mnoho škol se rozhodlo tohoto času využít konstruktivně – modernizací učeben.

Rostlinolékařský pas

5. březen 2021

Archiv novinek