Dobrý den, máme tu program Conto ve variantě Max a rádi bychom jej doplnili čtečkou magnetických karet, které by četli karty, co u nás již používáme na závory, aby se po jejich přiložení vždy otevřel konkrétní účet zákazníka. Měl bych ale 2 dotazy:
1. čtečky čtou karty jen pouhým přiložením, nebo jsou jen pro karty s magnetickým proužkem?
2. jak se pak propojí funkčnost v programu - musí se jim jen nějak načíst všechny karty do systému a přiřadit jim dané číslo zákazníka? Nebo je snad nutné dokupovat nějaký další modul programu?
Děkuji za odpověď a s pozdravem Pavel Hess, Camping Oase Praha
Dotazy k pokladnám
-
03.06.2018
Funkčnost čtečky
Dotaz na produkt Čtečka magnetických karet pro POS 1530 černá z kategorie
Čtečka magnetických karet a klíčů Dallas
Vážený zákazníku,
odpovídáme na Vaše dotazy:
1) Na trhu existují čtečky na magnetické, čipové i RFID (bezdrátové) kary. Pokud chcete používat nějaké stávající karty, je třeba podle toho adekvátně zvolit čtečku. (Čtečka, ke které pokládáte dotaz, je pouze na magnetické karty a je určena pro konkrétní POS systém a nelze použít k jinému)
2) V Contu je třeba poté karty přiřadit ke konkrétním zákaznickým účtům. To lze provést buď manuálně po jedné nebo hromadně pomocí importu. Žádný další modul není třeba dokupovat.
V případě jakýchkoli dalších dotazů se obraťte na svého dodavatele pokladního systému.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
08.02.2018
Storno již zaúčtované položky
Dobrý den,
v obchodě využíváme Váš systém Conto 2.0.2.5 s rozšířením na EET a potřebujeme udělat storno položky - zadat mínusou položku, protože nám bylo zboží zákazníkem vráceno. Jak můžeme postupovat, kde tuto zápornou položku či storno již vydaného účtu můžeme zaevidovat? Moc děkuji !Vážený zákazníku,
storno položky na již zaplaceném účtu se provádí pomocí funkce refundace. Funguje to tak, že použijete tlačítko s funkcí refundace a následně namarkujete položku kterou chcete refundovat stejně jako v případě prodeje. Rozdíl je v tom, že položka se na účet namarkuje se zápornou cenou a ve chvíli kdy dáte účet zaplatit, tak se vytiskne účtenka se zápornou cenou, příslušná částka se odečte v závěrce a na portál EET se odešle taktéž záporná účtenka.
Pokud funkci refundace nemáte v systému Conto nastavenou, obraťte se na svého dodavatele a požádejte ho o její nastavení.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu -
24.05.2017
kotouček
Dotaz na produkt Registrační pokladna QMP 50 2xRS/USB/OL černá z kategorie
Tlačítková pokladna, Tlačítková pokladna, Tlačítková pokladna
dobry den, chtel bych se zeptat jaky rozmer kotoucku pasuje do tehle pokladny dekuji
Vážený zákazníku,
do pokladny QMP 50 patří termokotoučky s šířkou 57mm a maximální návin kotoučku který se do pokaldn vejde je 60mm.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým Consulta -
23.05.2017
X uzávěrka
Dotaz na produkt Registrační pokladna QMP 18 + Quorion EET box z kategorie
Tlačítková pokladna, Tlačítková pokladna, Tlačítková pokladna
Dobrý den, lze před Z uzávěrkou vytisknout X uzávěrku s podrobným rozpisem prodaných položek?
Děkuji za odpověď.Vážený zákazníku,
pokladny Quorion umí evidovat seznam prodaných položek (PLU) a je tedy možné ho kdykoli vytisknout jak v režimu náhledu (X) tak v režimu výmazu (Z).
S pozdravem a přáním pěkného dne, Consulta
Přidat dotaz do poradny
Doplňující obsah
Poradna
Novinky
Hledáme nového kolegu na pozici instalačního technika
I takto může vypadat škola
Novinka v naší nabídce: Locherber Milano
© 2022, Consulta Bürotechnik s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek
Eshop vytvořila eBRÁNA | eBRÁNA eshop s propojením na IS | Marketing eshopu