Úvod Poradna Dotazy k pokladnám Storno již zaúčtované položky

Storno již zaúčtované položky

08.02.2018

Dobrý den,
v obchodě využíváme Váš systém Conto 2.0.2.5 s rozšířením na EET a potřebujeme udělat storno položky - zadat mínusou položku, protože nám bylo zboží zákazníkem vráceno. Jak můžeme postupovat, kde tuto zápornou položku či storno již vydaného účtu můžeme zaevidovat? Moc děkuji !

08.02.2018:

Vážený zákazníku,

storno položky na již zaplaceném účtu se provádí pomocí funkce refundace. Funguje to tak, že použijete tlačítko s funkcí refundace a následně namarkujete položku kterou chcete refundovat stejně jako v případě prodeje. Rozdíl je v tom, že položka se na účet namarkuje se zápornou cenou a ve chvíli kdy dáte účet zaplatit, tak se vytiskne účtenka se zápornou cenou, příslušná částka se odečte v závěrce a na portál EET se odešle taktéž záporná účtenka.

Pokud funkci refundace nemáte v systému Conto nastavenou, obraťte se na svého dodavatele a požádejte ho o její nastavení.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Consulta Bürotechnik s.r.o.

Cukrovarská 519/20
68201 Vyškov

Tel.: +420 517 356 635
Email: info@consulta.cz

IČ: 25327101
DIČ: CZ25327101

RSSRSS

Novinky

Nabídka zaměstnání

18. září 2018
Hledáme všestranného a zručného kolegu na pozici INSTALAČNÍ TECHNIK, který by se po zaškolení stal posilou týmu, který realizuje instalace našich produktů klientům (zejména audiovizuální techniky).

Ministerstvo financí mění SSL certifikát na EET serveru

24. srpen 2018
Začátkem září 2018 dojde na produkčním serveru EET k plánované změně SSL certifikátu na certifikát od CA DigiCert. Co tato informace znamená pro Vás a Vaše zákazníky?

Víte co se u nás událo?

19. duben 2018

Archiv novinek